IK Vavd = Korpenförening

Vi har from 2020-02-09 verkställt användningen av Korpens nya affärssystem KIT.
Här följer lite instruktioner så att det ska bli lättare för dig som medlem att komma igång med systemet.
Behöver du hjälp, kontakta Ann eller Ingela, se info nedan.
Alla som utövar en aktivitet i föreningen måste ha ett eget konto!!

Klicka här för att skapa konto

Vill du däremot stötta föreningen genom att vara medlem men inte aktivt träna krävs inget konto i KIT.
Har du företag med boende som tränar? Hör av er så hjälper vi till.

• Börja med att skapa ett konto via länken nedan. Följ länken och fyll i alla uppgifter, klicka på skapa konto. Därefter får du ett mail med en ny länk, där fyller du i resten samt skapar ett lösenord, (hittar du inte mailet, titta i din skräppost). Nu är du inne i systemet.

Ladda med fördel ner appen Zoezi. Här kan du via mobilen gå in i systemet. Sök efter Vavd när du startar appen första gången.

• Först måste du boka medlemsavgift, annars kan du inte boka upp pass eller träningskort. Välj typ av medlemsavgift genom att gå in i ”butik” och klicka på det medlemskap som passar just dig.

• Nu är du inne i systemet och kan boka det du vill, gymkort ligger under fliken ”butik”, kurser som ”Yoga”, ”Box” och ”Tabata” syns tydligt. Tänker du däremot boka enstaka pass klickar du på ” Gruppträning” och klickar sedan i kalendern på det pass du vill delta i, där ser du hur många platser som är lediga och därmed bokningsbara.

Viktigt för dig som bokat pass för hel termin eller per gång att gå in och avboka det pass du inte kan delta i på mina sidor, klicka på avboka, därmed blir passet ledigt för övriga medlemmar att boka på.

• Du väljer själv vilket betalningsalternativ du ska använda av de som finns tillgängliga.

Vi anar att detta kan kännas krångligt till att börja med och kommer att vara behjälpliga så mycket vi kan.

Kontaktpersoner till att börja med är:

Ann Axelsson 070-527 08 57 annaxelsson@live.se
Ingela Lundin 070-358 66 04 ingela.lundin@gmail.com

Länk för att skapa konto i Korpenidrottsklubbenvavd.zoezi https://korpenidrottsklubbenvavd.zoezi.se